הלק מתקלף? השיער פרוע? כנראה שאת צריכה סידור לילדים

ישנן דרכים רבות למצוא בייביסיטר. חשוב למצוא מישהו שיוכל לעזור לך עם הילדים שלך וגם להוות מודל לחיקוי עבורם. חשוב גם לנהל שיחה עם הבייביסיטר מה את מצפה ממנה.

חשוב שגם ההורים יקדישו זמן לעצמם! מגיע לך! ישנן דרכים רבות לפנות זמן לעצמך ולעשות משהו שאת נהנת ממנו.

המפתח למציאת בייביסיטר הוא למצוא מישהו שאת יכולה לסמוך עליו. את יכולה לבקש המלצות מחברים ובני משפחה, או לעיין ברישום הבייביסיטר המקומי שלך. כדאי לנסות למצוא בייביסיטר שיש לו ניסיון עם ילדים בני גילם של הילדים שלך ושיש לו ביקורות מהורים של ילדים שעשה עליהם בייביסיטר בעבר.

יש הרבה יתרונות ביציאה מהבית וקצת זמן לעצמך. אחד היתרונות הללו הוא שזה יעזור לך להישאר בריאה על ידי מתן הפסקה למוח שלך מהעבודה או משימות הבית, מה שאומר פחות מתח ויותר אנרגיה. זה גם עוזר לך לשמור על קשר עם בן / בת הזוג שלך כי זה מאלץ אותך לבלות יחד מחוץ לבית, מה שמטפח אינטימיות בין בני הזוג.

מציאת בייביסיטר יכולה להיות קשה וגוזלת זמן. את צריכה לוודא שהאדם אמין, בעל ניסיון, ושהילדים שלך יאהבו אותו. הבעיה היא שלא תמיד יש לך זמן למצוא בייביסיטר חדשה. אבל יש כמה דרכים להקל על עצמך.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לחפש בייביסיטר בשכונה או במעגלים החברתיים שלך. כך את מכירה את האדם ואת הרקע שלו טוב יותר מאשר מישהו שגר רחוק ממך. אפשרות נוספת היא לשאול חברים ובני משפחה אם הם מכירים מישהו שיכול לעזור בטיפול בילדים מדי פעם או אפילו במשרה מלאה. כדאי גם לשקול שירותי מטפלת, המספקים מטפלות מוסמכות בתעריף שעתי – אולי הם יקרים יותר אבל לפעמים זה פתרון טוב ששווה את ההשקעה.

טפחי את עצמך בזמן שהבייביסיטר שומרת על הילדים

בעולם של היום, זה לא נדיר שהורה יחיד יעבוד במשרה מלאה ואז חוזר הביתה כדי לטפל בילדים שלו. זה יכול להיות מתיש גם פיזית וגם רגשית.

אחת הדרכים לדאוג לעצמך בזמן שהבייביסיטר מטפלת בילדים היא לטפח את השיער שלך. מחליקי שיער הם דרך מצוינת לגרום לשיער שלך להיראות מושלם תוך דקות ללא כל מהומה או זמן לבזבז עליו.

הבייביסיטר אולי לא תוכל לדאוג לשיער שלך, אבל את יכולה לעשות את זה בעצמך או ללכת לאיש מקצוע שמתמחה בהחלקות שיער.

יש לך כמה אפשרויות איך את רוצה לטפח את השיער שלך. את יכולה להשתמש במגהץ שטוח או ברזל מסתלסל, או שאת יכולה פשוט לתת לו להיות טבעי ומתולתל. אם יש לך שיער ארוך, אולי תרצי לקנות סרט שירחיק את השיער שלך מהפנים בזמן שהילדים משחקים.

כולנו יודעים שלדאוג לעצמך זה חשוב, אבל אנחנו גם יודעים שלפעמים קשה לעשות זאת.

החלקת שיער היא תהליך של שימוש בחום כדי להפוך את השיער לחלק ומבריק. על מנת למנוע את הטרחה והתהליך שלוקח זמן ללכת למספרה, ישנם מחליקי שיער רבים בבית שניתן להשתמש בהם לתיקון מהיר של שיערך.

היתרונות של שימוש במחליק שיער בבית הם רבים: את יכולה לחסוך כסף, את יכולה לעשות את זה בכל מקום בבית שלך ללא צורך בעזרה מקצועית ולא צריך לדאוג להמתין שעות לפני שתוכלי להשתמש בו שוב .