כדאי להכיר: Wakee – הזדמנויות מיידיות במגוון קטגוריות

כיום, כשמתפנה לכם זמן במהלך היום באופן מפתיע ואתם רוצים למלא אותו, מה אתם עושים? רוב השירותים והטיפולים הניתנים מצריכים מכם לקבוע מספיק זמן מראש וקשה לקבל הזדמנויות מהרגע להרגע. רוב האנשים, יחפשו שירות מסוים בדפי האינטרנט, הפייסבוק והאינסטגרם, יוודאו עם גוגל מפות שהמיקום של בעל העסק קרוב למקום שבו הם נמצאים, ישוו מחירים, יקראו ביקורות, יתקשרו לבעל העסק הנבחר ו… התוצאה די ידועה- יכול להיות שתבזבזו יותר מדי זמן בחיפושים עד שיגמר חלון הזמנים שהתפנה או שתמצאו בעל עסק שאינו פנוי מעכשיו לעכשיו. 

אם נגיד לכם שקיים פתרון מהפכני שמטרתו לפתור מצבים כאלו בדרך ובצורה הטובה ביותר? נשמע לכם חלום טוב מדי? הגיע הזמן להפסיק לחלום כי יש דבר כזה! מדובר באפליקציה חדשה בשם Wakee אשר תושק בשבועות הקרובים, תחילה בישראל ובהדרגה למדינות נוספות.

האפליקציה החדשה תתבסס על הנחת יסוד פשוטה- קיים אצל אנשים צורך בשירותים מידיים ולרוב אין להם מענה מהיר פרקטי וישים. דרך Wakee  תוכלו לבקש ולקבל הזדמנויות מיידיות לשעות הקרובות בצורה פשוטה, יעילה וקלה. הכוונה בהזדמנויות מיידיות היא לכל אותם שירותים וטיפולים אותם תרצו לקבל בזמן הקרוב בתחומי הלייף סטייל אך לא רק.

נכון, היצע האפליקציות הוא ענקי והרי לכולם ידוע שכל הזמן אפליקציות מופיעות ואפליקציות נעלמות אבל בואו נגיד שמהאפליקציה הזו קשה להתעלם ואנחנו בטוחים שהיא תישאר פה עוד הרבה זמן וצופים ל-Wakee  פופולריות רבה. 

חכו זה לא הכל; דרך Wakee תוכלו לעשות חיפוש עבור בעלי עסקים ספציפיים, לבקש הזדמנויות בזמן ובטווח מחירים שמתאים לכם, תוכלו לעקוב אחר בעלי העסקים שלכם ואתם רק תרוויחו מזה. בזכות השימוש באפליקציה החדשנית תמיד תישארו מעודכנים ולא תפספסו לרגע הזדמנויות מיידיות שנקרות בדרככם. 

מדובר ללא ספק באפליקציה מהפכנית שתשנה את כל צורת החשיבה שלנו כיום. מטרת האפליקציה היא לייעל בזמנים ולהקל עלינו במצבים שונים ומגוונים. לדוגמה, אם הגעתם לעיר חדשה שאתם לא כל כך מכירים ובא לכם להתפנק במניקור בשעה הקרובה, מה תעשו? במקום להתחיל לחפש, לעלות סטטוס שאלה בפייסבוק, לסקור את האינסטגרם, לקרוא ביקורות, להשוות בין בתי העסק ולבדוק מיקומים אתם פשוט נכנסים לאפליקציה ובכמה לחיצות פשוטות מגדירים בדיוק את מה שאתם רוצים. נשמע פשוט מדי? זה אכן כל כך קל ופשוט. את כל העבודה הקשה של השוואות ומציאת בעל העסק הטוב ביותר מבחינת מחיר ומיקום האפליקציה תעשה עבורכם. 

דוגמה נוספת מתייחסת למקרה בו התפנה לכם זמן בדיוק עכשיו ואתם רוצים לנצל אותו באופן מיידי. למשל התבטלה לכם פגישה באופן מפתיע או אולי נזכרתם שיש לכם אירוע בערב ולא התארגנתם כמו שצריך או אולי כואב לכם הגב והצוואר מרוב עבודה ממושכת מול המחשב ומתחשק לכם לטפל בזה כאן ועכשיו. במצב רגיל מדובר בסיטואציה קצת בעייתית מכיוון שהיום קשה להזמין שירותים באופן ספונטני בלי לעבוד קשה. בשביל זה Wakee קיימת!

Wakee מביאה עימה בשורה מרעננת שכל כולה מתרכזת בצורכי הצרכן ופועלת על מנת להפוך את חיינו לקלים ונוחים יותר. בקיצור, כדאי לכם להכיר את האפליקציה החדשנית והמדהימה הזו ולשמור אותה במסך הבית שלכם כי אתם הולכים להשתמש בה הרבה. Wakee תהיה זמינה בקרוב להורדה בחנויות האפליקציות.

ואם בא לכם להתעדכן, מוזמנים לבקר בדף הפייסבוק של Wakee