כיצד מעסיקים את הילדים בעונה הקרה?

מתלבטים מה לעשות עם הילדים בחורף? יש לנו את ההצעות הטובות ביותר בעבורכם

תקופת החורף מהווה תקופה מצוינת לצאת או להישאר בבית ולקיים עם הילדים זמן איכות הכרחי. למעשה, מומלץ ואף רצוי לנצל את תקופת החורף לצורך יצירת זיכרונות חדשים משותפים, ובאמצעות המדריך הבא תוכלו לספק לכם ולילדים שלכם חוויה ייחודית ובלתי נשכחת, בעלות כספית אטרקטיבית. מוכנים? בואו נתחיל.

ביקור בעיר חיפה – חוויה לכל המשפחה

טרם ביקרתם בחיפה? ובכן, אטרקציות לילדים בחיפה בחורף היא הזדמנות מצוינת בעבורכם לבקר בעיר חיפה, וזאת בשל העובדה כי בעיר ישנן עשרות אטרקציות לכל הגילאים אשר ניתנות בטווח מחירים נוח לכל כיס. בין האטרקציות תוכלו למצוא מופעים, סדנאות, שיעורי העשרה ומשחק וכן שפע פעילויות נוספות אשר ניתנות לילדכם. כידוע, חיפה נחשבת לאחת הערים היפות בישראל ומשום כך ביקור בעיר בתקופה הקרה יאפשר לכם לא רק ליהנות מאטרקציות מצוינות אלא גם מאוכל משובח וחיי תרבות ופנאי נהדרים לכל המשפחה. 

חפש את המטמון בבית

אם קר מדי בחוץ, תוכל לספק לילדים שלכם אטרקציה בדמות משחק חפש את המטמון אשר משלב משימות שונות אותם יצטרכו הילדים לבצע בכדי להמשיך לרמז הבא. מדובר באטרקציה אשר דורשת יצירתיות, אך עם זאת מומלץ להגדיל ראש ולחשוב על פעילויות אשר לא רק יגבשו את הילדים האחד עם השני אלא גם יעניקו להם אופציה לתת דרור ליצירתיות, החל ממשימה של הכנת אוהל קטן באמצעות סדינים ועד משחק זיכרון עם תמונות משפחתיות. ברחבי הרשת ניתן למצוא לא מעט משימות בהן תוכלו להשתמש, ולכן מומלץ לתת דרור לדמיון.

הכנת כדורי שוקולד

אם יש משהו שילדים מאוד אוהבים (כמו גם מבוגרים) זה כמובן שוקולד. לכן, תוכלו לארגן אצלכם בבית או בבית של חברים סדנת הכנת כדורי שוקולד אותם יכינו הילדים בעצמם, בהדרכה שלכם כמובן.  אין חובה לכדורי שוקולד ספציפיים אלא לכל מאכל אותו קל להכין במתכונת משפחתית, ובכך להעביר ערב או שבת נעימה בחיק המשפחה.

ביקור במוזיאון 

תקופת החורף מהווה הזדמנות מעולה בעבורכם לספק לכם וילדים שלכם חוויה משמעותית וערך מוסף, ולכן ביקור במוזיאונים ברחבי הארץ בהם מוצגים תערוכות וכן פעילויות לילדים מהווה אטרקציה מצוינת. למעשה, תוכלו להיכנס לאתרים של המוזיאונים או לגרופונים ולרכוש כרטיסים מוזלים, אולם מומלץ להתעדכן מראש לגבי הפעלות מיוחדות לילדים. 

מסיבת פיג'מות עם כל המשפחה

אם אין לכם כוח לצאת ואתם מחפשים אטרקציה נעימה בבית, תוכלו להפיק בעצמכם מסיבת פיג'מות עם כל המשפחה אשר כוללת סרט, פופקורן ושוקו חם אשר יאפשר לכם להעביר ערב בנעימים.