לגו לילדים שלנו להתפתחות ולהנאה

ערכות לגו הארי פוטר הן דוגמה מושלמת למורכבות ש-AI יכולה לעזור לנו. הסטים עוצבו כדי לענות על הצרכים של שניהם, מעריצי לגו והארי פוטר. הם עוצבו עם שילוב של דלתות, חלונות, פריטי ריהוט ואביזרים מוכרים ומעולם לא נראו מ-Potterverse.

סטים של לגו הארי פוטר השתלטו על השוק בסערה מכיוון שהם מציעים אוסף מגוון של עיצובים שבטוח יהיו להיט הן בקרב מעריצי האסכולה הישנים והן אצל אלו החדשים בזיכיון.

סטים אלה התאפשרו על ידי תוכנית AI בשם Looj – המשתמשת בעיבוד שפה טבעית כדי ליצור רעיונות למה שיכול לקרות אחר כך בכל קשת סיפור.

סט הלגו הארי פוטר הוא קשר עם הסרט הקרוב "הארי פוטר ו…

סט הלגו הזה מכיל מעל 1,000 חלקים והוא ממש כיף לבנות. יש הוראות מפורטות וחוברת עם כל הפרטים של הסרט ועוד כמה דברים על הארי פוטר.

בסרט, הארי פוטר ואבן החכמים, לבנה מסט לגו משמשת כמפתח. במשחק הווידאו משנת 2009, לגו הארי פוטר: שנים 5-7, חלקים ממערכות הלגו נמצאות מפוזרות ברחבי בית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות. בשני המקרים, יצירות אלה הטביעו תכונות קסומות לסביבתם.

השימוש בלגו בסרטים ובמשחקי וידאו שונים הוא דוגמה לאופן שבו הם שימשו כמכשיר מסגור לספר סיפור.

לגו שימש כמכשיר מסגור מאז הוצג בשנת 1958, כאשר טחנת הרוח הראשונה של לגו הופיעה בסדרת הטלוויזיה הדנית של 1959 "איך אתה אוהב את הסטייק שלך?"

בספרו החדש, הארי פוטר והילד המקולל הוא מחזה שנכתב בשיתוף עם ג'יי קיי רולינג. הוא יוצא לאור גם על ידי Bloomsbury Publishing Plc, שהיא הוצאת ספרים בריטית ואחת המוציאות לאור הגדולות בעולם.

לגו הארי פוטר: סט לגו זה כולל 2046 חלקים והרכבה לוקח כ-36 שעות. ישנן דמויות שונות מהזיכיון של הארי פוטר, כולל הרמיוני גריינג'ר, רון וויזלי, דראקו מאלפוי וטום רידל. הסט כולל גם רכבת הוגוורטס אקספרס ממונעת הניתנת לנסיעה על פסים שמגיעים איתה.

צעצוע בניית בלוקים זה שנוצר על ידי לגו נועד לשחזר את אחד הרגעים האיקוניים ביותר בהיסטוריה – כאשר הארי נכנס לראשונה לרציף 9 3/4 בתחנת קינגס קרוס בדרכו אל

לגו הארי פוטר הוא זיכיון של ערכות לגו הכוללות יצורים קסומים, דמויות חדשות וישנות מיקום הארי פוטר.

בסטים של לגו הארי פוטר תמצאו המון דמויות חדשות וישנות מסדרת הארי פוטר. בסך הכל יש 3235 חלקים בערכות אלה. בנוסף לדמויות חדשות וישנות, תקבלו גם הרבה יצורים קסומים שהם חלק מעולם הקוסמים והמכשפות.

ערכות הלגו הארי פוטר זכו להצלחה עצומה מאז שהוצגו ב-2010, עם מכירות שהגיעו ליותר מ-10 מיליארד חלקים ברחבי העולם!

סט הלגו הבלעדי הזה כולל פסלון הארי פוטר, הדוויג, הרמיוני גריינג'ר, דראקו מאלפוי, המורה להגנה מפני אמנויות האופל פרופסור קווירל, ווולדמורט.

אוסף לגו הארי פוטר כולל שש מיני-דמויות המבוססות על הדמויות שלהן מסדרת הסרטים. המיני-דמויות כוללות את האגריד בצורתו החצי-ענקית עם המטריה שלו ביד, הרמיוני גריינג'ר עם ספר הלחשים שלה ביד יחד עם הדוויג ודראקו מאלפוי. מיני-דמויות אחרות כוללות את מורה ה-DADA פרופסור קווירל שמחזיק את הטורבן שלו ביד אחת ואת וולדמורט שמחזיק את שרביטו ביד אחת.

דמיינו את הארי פוטר בצורת לגו. אתה יכול לבנות אותו, למקם אותו וליצור עולם הארי פוטר משלך עם לבני לגו.

ערכות לגו הן דרך זולה וקלה לילדים ליהנות – וזו הסיבה שהם כל כך פופולריים בקרב הורים לילדים בגילאי ארבע עד 16.

אני חושב שזה רעיון מדהים של LEGO כי לא רק שאתה יכול ליהנות ממשחק עם צעצועי הילדות שלך, אלא שהוא גם מאפשר לך לעסוק במשחק דמיון שאינו כולל שום מסך!

יציאת סדרת הלגו הארי פוטר הייתה אחת מפרסומי הלגו הצפויים ביותר. המוחות היצירתיים בלגו היו כל כך נרגשים מהגרסה הזו שהם פרסמו כמה תמונות טיזר וטיזרים לפני שחשפו סוף סוף את הסט כולו.

סדרת לגו הארי פוטר היא פריט חובה לכל חובב לגו והארי פוטר. זה גם מהווה מתנה מצוינת לילדים שרק נכנסים לעולם של הארי פוטר ורוצים להתחיל לבנות הרפתקאות קסומות משלהם עם חברים ובני משפחה.

הסדרה החדשה כוללת למעלה מ-400 חלקים התואמים באופן מלא למערכות LEGO הקודמות, מה שמקל על כל מעריץ לבנות הרפתקאות קסומות משלו עם חברים או בני משפחה.