קורס עיסוי תינוקות

תקשורת, מגע, כל אלו מייצרים רגש גדול גם בהעדר המילים.  כאמור, מגע עם אכפתיות, אהבה וכך גם חום. למה זה כל כך חשוב ובפרט כאשר מדברים על תינוקות קטנים? מסתמן כי כל המילים יחד משרתות עניין אחד חשוב ביותר – קוראים לזה ביטחון ושייכות ובדיוק על כך, חשוב לנו לדבר במאמר שלפניכם. מחפשים את הכלים לספק את הביטחון הראוי למי שאתם שהצטרף לא מזמן למשפחה שלכם? הנה כמה דברים אודות עיסוי תינוקות או יותר נכון, קורס עיסוי תינוקות שמטרתו ללמד אתכם גם את זה.

הקשר בין מגע ובין ביטחון עצמי בגיל ינקות

קורס עיסוי תינוקות מלמד אתכם לצור את המגע הנכון, לקשר ביניכם לבין התינוק מרגע לידתו והלאה בשביל חייו. את האינטימיות הראויה, את חיזוק הקשר ואת המודעות והכרת שפת הגוף, לומדים במסגרת קורס זה. את התחושה הזו התינוק מכיר עוד מתקופה שהיה ברחמה של אימו, כך גם צריך ולהקנות את הביטחון הראוי לתינוק במטרה ללמד אותו את הסביבה החדשה אליה הגיע. הנה לפניכם זמן של איכות, מגע עדין ורך נפגש לו עם עוללים קטנים שהם בעצמם רכים, עדינים וצריכים את הדבר הזה. באמצעות הקורס הזה לא רק שלומדים לתקשר נכון, אלא גם מבינים היטב את שפת הגוף למרות שתינוקכם עדיין לא למד לעשות שום דבר. כן, זה אפשרי, גם תינוק קטן שלא יודע לדבר יכול לתקשר אתכם אם רק תדעו לעשות את זה נכון.

איך מעסים תינוק קטן?

במעמד קורס עיסוי תינוקות מלמדים אתכם אודות עיסויים לפי גיל העולל הקטן, לצורך העניין, אם מדברים על תינוק בן יום, העיסוי יהיה מן הזמן קצר ביותר. כמו יומו כך גם הדקה הזו, מגע עם כף הרגל, סילוק כאבי הבטן ובו זמנית מיגור הגזים. לצד תרכובת שמן מיוחדת, כך יתבצע העיסוי הזה, חומרים שמקורם בשקדים, זרעי ענבים ועוד. את השמן הזה מערבבים עם שמן הלבנדר וכך מקנים לעור של התינוק את כל מה שצריך בכדי שהגעתו לעולם תהפוך מושלמת. השמן שמשמש את העיסוי, מדהים, הוא מרגיע, מצוין ובעיקר מסייע לתינוק להסתגל לסביבתו החדשה. לצד אזור חמים ביותר ואור מעומעם – מה שטוב לגוף שלכם, יהיה טוב יותר עבור התינוק הקטן שהצטרף לא מזמן לחיק המשפחה. שלב אחר שלב, מפשיטים בעדינות את הבגדים ויוצרים מגע עדין ובלתי נפרד בכדי לשמור על תקשורת וביטחון. לא, זה לא בהכרח חייב להיות מורכב, מורחים את השמן מכפות הרגליים ועד לאזור האגן והירך, לא יוצרים לחצים ובעדינות תוך כדי תנועות סיבוביות עושים את זה נכון.

רוצים לדעת איך לעסות את אזור הבטן או אפילו את הגב? קורס עיסוי לתינוקות פותח בפניכם עולם חדש שהוא כולו תקשורת שלא הכרתם.