רעיונות ייחודיים למתנות לילדים בכל הגילאים

כשאתם קונים צעצועים לילד בן שנה, זה לא כל כך פשוט להחליט בין צעצועי בוטיק מפוארים לבין אבני עץ בצורת אותיות – אתם רוצים לקנות מתנות לילדים שיעודדו ויפתיעו את דעתם המתפתחת.

המוח של ילדים ותינוקות מתפתח כל כך מהר, אז אתם צריכים לשפר את המיומנויות החושיות או תכונות הניידות שלהם כי זה חלק חשוב במוח שהולך ומתפתח. אז הנה כמה סוגי מתנות לילדים שנחשבות לטובות ביותר.

משחקי מוחות

כוסות וצעצועים הניתנים לגיבוב כמו מגדל אחיזה מקדמים את מושגי ההכלה בתחום מתנות לילדים. החלקים המתאימים זה לזה והשילוב ביניהם, חשובים מבחינת ההיבטים בהתפתחותו של הילד. לא ניתן לערום את הרכיבים המשוקללים, אלא להפיל, לסובב ולאזן אותם.

סדרת צעצועים ירוקים לילדים

פאזלים הם מתנות לילדים שמפעילים את היכולות הקוגניטיביות של הילדים, כך שהם מסוגלים לחשוב על ההפעלה הפיזית של החלקים ולהבין איך משהו ישתלב במשהו אחר. זה הרעיון של הכלה והתאמה ומה הולך לאן.

להקליק ולשחק: מקלדת ענקית

מקלדת פסנתר עם 24 קלידים, או כלי נגינה שונים ניתנים לבחירה, בתוספת רכיבים נלווים של הפעלה, הקלטה, נגינה ברקע, או מצב דמוי נגינה. הילדים אוהבים לשחק עם מקלדת שמחוברת לכלי נגינה וזה כל כך כיף גם לכל המשפחה.

תינוקות יכולים לזחול על המקלדת, פעוטות יכולים לקפץ מעליה, ומבוגרים יכולים להגיד שהם קנו מתנות לילדים, אבל בעצם קנו לעצם מקלדת ענקית שאפשר לרקוד עליה, ולהרגיש, ולו לכמה רגעים, כאילו הם תום הנקס בסרט 'ביג'.

סט אבני לגו מגנטיות

אבני לגו מגנטיות מתאימות לבנים ולבנות והן מגיעות עם תיק אחסון של 56 יחידות. אם אתם מחפשים מתנות לילדים שהם יאהבו, קנו להם את אבני הלגו האלו, שמעודדים יצירתיות, דמיון ויכולת פתרון בעיות.

קסילופון צעצוע

הורים יכולים לגרום לילדיהם ללמוד לחקור את העולם באמצעות מספר מתנות לילדים – או פשוט באמצעות צעצועים או כלי בית פשוטים כמו סירים ומחבתות. להורים ולמטפלות, הדבר החשוב הוא להקל על ניסויים אלה. אתם באמת רוצים לשחק עם ילדיכם, אך להניח להם להוביל את המשחק, לאפשר להם להבין מה קורה, ולשאול אותם שאלות בנוגע לתהליך.

לא פלא שהצעצוע עטור הפרסים האהוב על ידי הורים וילדים בכל הגילאים הוא קסילופון. בנוסף להיותו כלי נגינה, הוא מאפשר לילדים להתנסות בפיתוח חוש הקצב, כמו גם להבין תהליכי סיבה ותוצאה.

סט צעצועים לאמבטיה

ילדים נהנים לערום, להפיל ולפגוע בדברים, ובאותו אופן, ילדים בגילאי שנה אוהבים לרוקן מכלים ולמלא אותם שוב. סט צעצועים לאמבטיה מאפשר לילדים להתנסות בתנועה במים, כי לכל חלק בסט יש מטרה חינוכית.

הרעיון שיש חלקים נעים במים הולך ממש יחד עם הסקרנות של הכנסת מים לתו מכלים והוצאתם החוצה. אלו הן מתנות לילדים שנחשבות אטרקטיביות לילדים בגילאי שנה, וזו הסיבה שתמצאו אותם רודפים אחרי כל מה שבבית שלכם, שהוא לא צעצוע.