רעיונות למתנות מקוריות ללידה

הלידה היא רגע כל כך מרגש שבו נדמה שהזמן עצר מלכת וההתרגשות בשיאה. לקראת הביקור שלכם עם המשפחה המאושרת, עולות לא מעט שאלות- מה ניתן להביא מתנה בעת הביקור? האם ניתן לקנות משהו שיהיה שימושי עבור היולדת? אולי כדאי להכין משהו שיהיה יותר אישי ומרגש? איזו מתנה מקורית ניתן לקנות לכבוד הלידה? והאם יש מתנה יצירתית שניתן להכין להורים הטריים?.

אספנו עבורכם מספר רעיונות למתנות מקוריות שניתן להעניק ליולדת, לבעל ולרך הנולד. מתנות מיוחדות שניתן להביא בביקור בבית חולים, בבית או בברית/ה באולם. הרעיון הוא להעניק לזוג מתנה יצירתית, שימושית עם נגיעה אישית ממכם ולא מתנה בנאלית ורגילה. 

תכשיטים בעיצוב אישי

קיים מנהג שבו הבעל מעניק לאישה תכשיט זהב על כל לידה. גם אם אתם לא מכירים את המנהג, נעים להכיר! האישה עוברת כל כך הרבה בדרך לתינוק המיוחל- היריון שנמשך 9 חודשים (ולעיתים גם יותר) מלווה בבדיקות מרובות, חששות, בצקות, עומס בגב, כבדות ועייפות מוגברת. לאחר הלידה שהיא פלא הבריאה ושאחריה מבינים היטב את הפסוק "בעצב תלדי בנים", קיימת התמודדות לא פשוטה שמאופיינת בעליות וירידות שקשורות לגידול התינוק החדש. אנחנו חושבים שהבהרנו טוב את הנקודה שלנו- לאמא הטריה מגיע פינוק אמיתי ומתנה מקורית ללידה וליולדת. תוכלו להעניק לה תכשיט מכל סוג- צמיד, שרשרת, טבעת עם חריטה אישית של שם הילד, תאריך הלידה או אפילו טביעת אצבע שלו. בנוסף, ניתן לקנות שרשרת עם תליוני ילדים.

ערכה להורים הטריים

אף אחד לא נולד הורה ולוקח זמן ללמוד את העבודה. הרעיון של המתנה הוא להעניק להורים ערכה שתעזור להם לצלוח את הדרך בצורה נעימה וכייפית ככל האפשר. תוכלו להכין להם מתנה מקורית שמתרכזת בהם מתוך הבנה עמוקה של הקשיים בהסתגלותם למצב החדש. להלן כמה רעיונות למתנות קטנות שניתן להכניס לערכה:

  • שוקולדים וממתקים בצירוף פתק "על מנת להמתיק את הקשיים ולעזור לכם עם הקושי להישאר ערים בלילה".
  • אטמי אוזניים- "למניעת ירידה בשמיעה בעקבות בכי חזק".
  • מגבונים- "שישמרו עליכם נקיים בזמן פליטות".
  • גביע צעצוע שניתן לקנות מחנויות הסטוק ולרשום עליו באמצעות טוש לא מחיק "להורים המושלמים".
  • מתקן לכוס לעגלה- "בשביל הקפה בזמן הטיול בעגלה".
  • שלט לאוטו עם כיתוב "תינוק באוטו".
  • ספר תשבצים- "אתם חושבים שזה ישמש אותכם בחופשת לידה… אז אתם טועים! המתנה הזו היא לאחרי החופשה"

בנוסף, לא הרבה יודעים שניתן לקבל ערכות מתנה ללידה במחיר סמלי ולעיתים גם בחינם. ערכות לידה מכילות מוצרים בגודל רגילים וגם מוקטנים לצורך התנסות של ההורים הטריים. משתלם מאד ללכת לקבל ולרכוש את הערכות הללו לפני ואחרי הלידה. בשביל לחסוך לכם כאב ראש וחיפוש מתיש אחר המקומות המעניקים ערכות מתנה ללידה, ריכזנו עבורכם בפוסט אחד את כל המקומות שניתן לקבל מהם ערכות לידה ורשימה של מה צריך להציג על מנת לקבל אותן. 

אלבום השנה הראשונה

ישנו מגוון רחב של אלבומים שמתרכזים בשנה הראשונה והכל כך מופלאה של התינוק הרך. השנה הראשונה של התינוק היא המשמעותית ביותר ועם הכי הרבה שינויים בהתפתחות שלו. בשנה הזו הוא משלש את משקל גופו, לומד להתהפך, לזחול ולעיתים גם ללכת, מתחיל לאכול מוצקים ועושה המון שינויים מדהימים. 

אלבומים מהסוג הזה מכילים דפים מוכנים עם מקום לתמונות ואפשרות למלא פרטים על התינוק- מקום לידה, משקל, המקלחת הראשונה שלי, חיוך ראשון ועוד… זו מתנה מקורית ומזכרת מושלמת עבור המשפחה. 

תיק החתלה משודרג

המתנה המקורית והכי שימושית שיש- תיק החתלה מעוצב ומגניב עם מגוון מוצרים פרקטיים ושימושיים עבור התינוק. תוכלו להכניס לתוך התיק: ויטמין די, אלכוהול לחיטוי הטבור, קיסמי אוזניים לתינוקות, סבון ושמפו לתינוקות, מגבוני עיניים לתינוקות, מגבונים, משחת החתלה, משטח החתלה, מחלק מנות, מוצצים, חיתולי טטרה, נרתיק לחיתולים ועוד…

מוצרי תינוק בכיתוב אישי

היום בשוק יש מלא רעיונות למתנות מיוחדות לרך הנולד אבל בעינינו המתנות הכי שימושיות, פרקטיות ויפות הן מוצרים לתינוק ששמו רקום עליהם. לדוגמה- משטח החתלה, מגן ראש, כיסוי לעגלה, נחשוש, אותיות מבד לתלייה ועוד… ניתן לבחור את הבדים שאתם רוצים והסגנון וליצור מתנה מקורית ומהממת! 

משלוח מתוק

המתנה הכי טובה שתוכלו להעניק לזוג ההורים הטרי היא משלוח של משהו מתוק לנשמה. תוכלו להכין או להזמין זר מתוק של שוקולדים או סוכריות גומי ואם מתחשק לכם קצת בריאות- מגש פירות מעוצב טעים.

עיסוי מפנק

התקופה של ההיריון, הלידה ואחריה מאופיינת בהמון לחץ, מתח ודאגה מצד שני בני הזוג ולכן אם אתם רוצים להעניק להם מתנה מקורית- עיסוי מקצועי זה בול מה שאתם מחפשים. תוכלו להעניק לזוג שעה של רוגע, שלווה, ריפוי מוחלט של השרירים ואווירה טובה.